fredag 5. november 2010

Noe av det jeg har kost meg med innimellom arbeidet med arbeidskravene



Her har jeg tatt bildet av et maleri jeg har laget, for så å redigere det litt i Picasa og Paint.net. Jeg gjorde om litt på skyggene i bildet, beskjærte og ga det en litt varmere temperatur. Til slutt brukte jeg funksjonen oljemaling slik at bildet ser ut som det er malt med oljemaling. Dette gjorde at fargene flyter litt mer inn i hverandre, og man ser ikke så godt penselstrøkene. I utgangspunktet hadde jeg malt med akrylfarger.



                                          Utgangspunkt:
Her har jeg tatt et bildet i solnedgang ved hytta vår på Totenåsen. Det var i utgangspunktet et mye større bilde, men jeg beskjærte det slik at bare en liten del nederst i hjørnet ble med. Deretter gjorde jeg litt med skyggene slik at det ble litt mørkere og fikk hentet fram fargene i bildet og redigert det litt slik at det ble en "sterkere" solnedgang.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar