mandag 8. november 2010

Tanker om opphenging av "gummifiguren"

I dag har jeg fått veiledning på oppgavene mine, og jeg har fått litt tips om hvordan jeg kan henge opp "gummifiguren" min. Tipset jeg fikk her, var at jeg kunne bruke litt tykkere ståltråd å henge opp med. På denne måten vil man kunne bruke noe av det samme materialet som er brukt i figuren, og man får en helhet i figuren. Når man går på en utstilling, ser man ikke bare det som blir utstilt, men også det som er brukt til å stille ut. Jeg har også tenkt litt på å lage en enkel, liten sprangramme som jeg kan spenne figuren opp i. Ei sprangramme og figuren passer sammen siden vingene på figuren er laget i Sprang. Kanskje får man på denne måten enda bedre fram Spranguttrykket? Nå skal jeg tenke litt mer på disse ideene, og forhåpentligvis få prøvd ut litt forskjellige metoder. Får håpe jeg finner ut noe jeg kan bruke i utstillinga mi :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar